📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sizin bizi hep kıyasladığınız o "diğerleri" nden biraz olsun iyi bir şeyler yaptığınız en iyisini yaptığınız anlamına gelmez. Bu sebepten de benden "en iyisini" yapmamı beklemeniz ahmaklık olur.
SavunmasızSokrates
Kırıyoruz, en yakınımızdan başlıyoruz hem de bunu yapmaya. Ve bazılarımız bu yüzden kendinden nefret ediyor...
(Umarım en az kırdığım kadar kırılırım. Yoksa nerde kalır o hep aradığım adalet?)
SavunmasızSokrates
"Onu da ben söyleyeceksem sen niye varsın?"
Ne kadar da rahat söylemişti, ve tabii bu ilk değildi ondandır bu rahatlığının sebebi.
Benim de ilk vuruluşum olmadı ona...
Tek kelime daha edemedim, silahsız bir asker gibiydim. Biraz yorgun,uykusuz ve de SAVUNMASIZ...
SavunmasızSokrates