Dedim ya, ona bakmıyordum. Kulaklarımı da gözlerim gibi kaçırabilsem onları da kaçırırdım. Çünkü bakışlarında olduğu kadar sesinin tınısında da kayıtsızlığa, merhametsizliğe rastlamaktan korkuyordum… Sadece bir iç çekiş kadar sıcak nefeslerini dinliyordum..