FerFecir

FerFecir
@1Budala
Zer' Ben tüm şiirlerin şairi, Ben tüm hayalleri satan bir orospuya. .
.
Eğitilmemiş
Bursa
57 okur puanı
Kasım 2020 tarihinde katıldı
"yel eser, kalır yapraklarda geceler boyu ağladığımız."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Shakespeare bile " iyi ve kötü diye bir şey yoktur, düşünce onu öyle yapar" dediğinde benzer bir fikri ifade ediyordu. (Hamlet, oyun 2, sahne 2)
Sayfa 14
Oysa ben tüm bu kahıra bile isteye gömdüm hayallerimi.
Kime satar insan böylesine yaralı sessizliği. İnsan bu kahırla canından bezer.
Ahmet Arif
"Sus, kimseler duymasın, Duymasın, ölürüm ha. Aymışam yarı gece, Seni bulmuşam sonra. Seni, kaburgamın altın parçası. Seni, dişlerinde elma kokusu"