Okuduğum en güzel tiyatrolardan biriydi kendimce çünkü içerisinde verilen mesajlar anlatılmak istenenler yorumlanan hayatlar inanışlar hırslar öfkeler vardı ve cidden kitabı takıntılı ve hayatında takıntıları yüzünden yanlış kararlar veren insanlara öneririm okurken ister istemez kendinizede bi karakter yer ediniyorsunuz...