ℭansel

ℭansel
@1Cansel_
Mentra~Her yol uçurum
İçimde yarım kalmış birşeyler var...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
+Nasılsın? -İyi olmak için bütün imkânlarımı zorluyorum...
Gün🌙dınnn😊😊❤️
"Onun bütün sırlarını öğrenmek istiyorum; bana, “Seni seviyorum,” demesini isterdim, eğer bu çılgın umut gerçekleşmeyecekse… isteyecek başka neyim var? Ne istediğimi biliyor muyum? Kendimi kaybetmiş gibiyim; tek istediğim sonsuza dek, daima, bütün ömrümce onun yanında olmak, onun ışığıyla, onun halesiyle aydınlanmak. Ondan ötesini bilmiyorum! Ondan kaçabilir miyim hiç?"
+Kim o Olric? -Kapıcı, efendimiz. +Ne istiyor Olric? -Çöp var mı diye soruyor efendimiz. +Bi'tap bedenimden ala çöp mü olur Olric? Söyle taşıyabiliyorsa beni alsın Olric. -Olur mu efendimiz,çileyle yoğrulmuş ömrün ederi bu olamaz efendimiz. +Ya ne Olric. Bunca şeyden sonra göğsümüze nişan takacak değiller ya. -Ama efendimiz… +Kapat kapıyı Olric üşüyorum.