Eğer dünyanın sonu gelseydi,
Senin yanında olmak isterdim.
Eğer parti bittiyse,
Ve dünyadaki vaktimiz dolduysa,
Bir süreliğine sana sarılmak isterdim,
Ve gülümseyerek ölmek.
Eğer dünyanın sonu gelseydi.
Senin yanında olmak isterdim.
İlk tanıştığımız günleri hatırlıyorum da benden daha heyecanlıydın, bulduğun her fırsatta beni arardın, benim için uykusuz kaldığın zamanları da biliyorum, sahi söylesene 𝘽𝙞𝙯𝙚 𝙣𝙚 𝙤𝙡𝙙𝙪.?
Benim içimi rahatlatacak bir ameliyata ihtiyacım var.
Öyle konuşmakla falan olmaz yani
Böyle birinin hakikaten beni ikiye yarıp içinden huzursuzluğu alması lazım.