-“En iyi canavarlar en güzel olanlarıdır,” dedim alçak bir sesle. “Çünkü o zaman onların canavar olduğunu hemen anlayamazsınız. O kadar güzeldirler ki, hep onların yanında olmayı istersiniz. Onlar gibi olmak istersiniz. İşte sizi bu şekilde tuzağa düşürürler. Sonra da sizi yok ederler.”
-“Tabi onunla dövüşmezsen!” diye bağırdı Rainbow.
-“Kesinlikle,” dedim. “Ve her zaman dövüşmelisiniz.”
Mutluluk içgüdüseldi, içimdeki daha derin bir yerden memnuniyet hissi geliyordu. Fakat tanımadığım biri tarafından sevildiğimi düşünmek de beni korkutuyordu doğrusu.