1kitap1kadin

1kitap1kadin
@1Kitap1Kadin
Geçip gidiyor o asude gençlik çağı Unutmak için dikiyorum kafama şarabı. Acı mı geldi? Böylesi gider hoşuma Ömrümün ağızda bıraktığı tat da acı.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Ne diyebilirim ki sana, varlığın sırları saklı senden, benden; bir düğüm ki ne sen çözebilirsin, ne ben. Bizimki perde arkasında dedikodu; bir indi mi perde, ne sen kalırsın, ne ben."
"Ne adımdan dolayı yolumu ne de yolumdan dolayı adımı değiştiririm."
Sevgilinin yanında yapayalnızdın Hayyam! Şimdi sığınabilirsin ona, artık gitti madem.