Kuraldışılık konusunda hiçbir millet bizimle boy ölçüşemez. Milletçe kuraldışıyız. Hepimiz istisnayız, arada bir iki tane kuralcı dikkat çekiyor, biz de işaret parmaklarımızla çocuklarımıza o tipleri gösteriyoruz.
Neyse ki öbürlerinden farklı olmak için, benim gibileri var ve iyi ki çoğunlukta değiller. Çünkü herkes benim gibi olsaydı, ben de herkes gibi biri olacaktım.
Korkarım, kendimi çok daha yalnız, alıngan ve nezle hissedecektim.