Ayşe

Ayşe
@1Meeftun
Belki de gökyüzü insanlardan uzak olduğu için bu kadar Güzeldir... Küçük Prens
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ne garip; Hiç kimse kendisinin hikayedeki kötü taraf olduğuna ihtimal vermiyor.
Eskiden iyilik yaptığım insanların bana asla kötülük yapmayacağını düşünürdüm, kendime yaptığım en büyük kötülük buymuş meğerse. Biraz kalbim yandı ama olsun, yaşadıklarımın hepsi önümü görmemi sağladı. Şimdi daha aydınlık bakıyorum geleceğe. Adım atmaktan korkmuyorum çünkü yaşanan ya da yaşanacak olan her şeyde bir hayır gizlendiğini biliyorum.
Pek çok şeyin Bambaşka olmasını isterdim...✨
Çiçekler açar elbet , Mühim olan beklemektir.