Timbil yatsı namazından sonra neredeyse mutluluktan öleceğini zannetti. Ve o zaman anladı ki mutluluğun insanı öldürmeyeceğini. Daha doğrusu öldüremeyeceğini! Çünkü diyelim cumartesi Timbil mutluluktan ölmedi. Ama ya pazar? Pazar günü de tatildi ve Timbil tüm na mazlarını camide kıldı. Ve yatsı namazını kıldı ğında yine neredeyse öleceğini zannetti. Ama ölmedi. Ölmedi! Ölmedi! Yehuuuuu!
"Allah'ın terk ettiği kişi her akşam kahveye gidip arka daşlarıyla gülüşüp kâğıt oynasa, her gün sınıfta arkadaşla rıyla kahkahalarla gülüp eğlense, bütün günlerini dostlarıyla sohbet ederek de geçirse yapayalnızdır."