Kübra Sezek

Kübra Sezek
#166411299 #165247220 sanki canım yüzümü sensin biriktiren kitaplara. Sonu olmayan bu yolun başındayım...
Ama, ne zamana kadar böyle sürecek bu hayat, ne zaman gün göreceğiz? Nutuklardaki sözlere göre her şey yakında düzelecek, çok iyi olacakmış. Hadi ben yanılıyorum diyelim, dilerim ki yanılmış olayım. Ama biliyorum ki başkaları da benim gibi düşünüyor, bunu da biliyorum ve bunda yanılmıyorum."
Sayfa 109·Kitabı okudu
1000Kitap
Reklam
"İyi ile kötü birbirinden ayrılmaz, ne olacağı bilinmez."
1000k
Şimdi Tanabay, başını kaldırmadan, gözü kapalı olarak dinliyordu onu. Gözü kapalı ama her şeyi görerek: Yıllar yılı sıcak demeden, soğuk demeden her işte çalışıp yıpranmış ellerini, ağarmış saçlarını, boynundaki, ağzının kenarındaki, gözlerinin çevresindeki kırışıkları... Sonra o kırışıklar arasında kaybolup giden gençliğini, genç ve güzel Caydar'ı: Saç örgüleri beline kadar inen esmer güzeli o şirin kızı, kendi gençliğini, birlikte gezip tozdukları o güzel günleri... Her şey, her şey gözlerinin önündeydi.
Sayfa 89·Kitabı okudu
1000Kitap
Demek ki düşünmemek unutmak demek değilmiş.
1000Kitap
Issız kalmış bir evin pencereleri gibi olan o gözlerde Tanabay, hiçbir canlılık, bir hayat izi göremedi.
1000Kitap
Reklam