Az önce İsmet Özel'in Erbaini'ni
(Kırk Yılın Şiirleri) bitirdim, artık eskisi gibi değilim, olamayacağım da. Yıllar sonra tekrar tekrar okuduğumda bile her seferinde dünyada gördüğüm her şeyde yeni anlamlar, yeni tecrübeler, ruhumda bambaşka hisler keşfedeceğim çünkü bunlar bir kere okunacak şiirler değil ve ben bu kitabı kendimle birlikte büyüteceğim.