Pesimist

Pesimist
@1Pesimistingunu
İlk emri yerine getirmek için okuyorum . Aklıma geldikçe yazıyorum. Bazen mantıklı bazen saçma olabilir iletiler ;)
Bugün işçi bayramı iken ekstra mesai saydıkları için işe geldim kahrolsun kapitalist sistem Yaşasın işçi bayramı mı diyelim ne diyelim? #1mayıs
Duygu ve Düşünce
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bir kere kırıldı mı hevesi insanın bir daha asla heyecanlanmıyor , konunun önemi yok
Duygu ve Düşünce
Dua ederken detay vermek çok önemli bence , olduğu durumu beğenmeyip bir amaç için mücadele ettiğinde belli bir zaman sonra bıkkınlık geliyor Allahım yeter ki olsun ne olursa olsun yaparım diyor insan sonra oluyor hayal ettiği gibi değil de dua ettiği gibi oluyor ama ettiği duaları unutmuş oluyor ve bıkkınlık günleri bir zaman sonra yeniden güç kazanmış oluyor kısacası dualarınızı detaylandırın ve güzel şeyler isteyin dostlar İyi geceler 🤝
Duygu ve Düşünce
Bugün başıma gelen bir olayı anlatmak istiyorum dostlar : dalıştayım altmış dakika olmuş tüpte otuz bar hava var son iki dakikalık bir iş kaldı yirmi dokuz metrede onu da halledip çıkacağız budym le benim maps hava kesmeye başladı arkadaşın kini aldım dişliği olmadığı için ahtapotun ağzıma suda geliyordu suyu yutmak zorunda kaldım onunda otuz bar havası kalmış panik yapmaya başladım ahtapotu bırakıp mapsı aldım ondan çimlenmek için hipoksiye giriyorum istemsizce panik yapıp bağırıyorum gözlerim kararmaya başladı sakin olmaya çalışıyorum ama daha fazla panik yapıyorum yukarı çıkmaya çalışıyoruz hızlı hızlı birden gözümün önünden bütün hayatım film şeridi gibi geçti bilincim kapanmaya başlıyor sanki Allaha yalvarıyorum içimden şimdi değil şuan olmaz diye yaşam ve ölümün arasındaki o ince çizginin yarısından fazlasını yürüdüm Bugün ama daha görecek günlerim varmış yukarı baygın gibi geldim biraz su kustum , tüpü değiştirdikten sonra deko yapmak için geri daldık ve şuan gayet iyiyim
Duygu ve Düşünce
Eve dönmek evi terketmekten daha zor .
1000Kitap