Dua ederken detay vermek çok önemli bence , olduğu durumu beğenmeyip bir amaç için mücadele ettiğinde belli bir zaman sonra bıkkınlık geliyor Allahım yeter ki olsun ne olursa olsun yaparım diyor insan sonra oluyor hayal ettiği gibi değil de dua ettiği gibi oluyor ama ettiği duaları unutmuş oluyor ve bıkkınlık günleri bir zaman sonra yeniden güç kazanmış oluyor kısacası dualarınızı detaylandırın ve güzel şeyler isteyin dostlar
İyi geceler 🤝