2025 benim için iyi başlamadı iyi devam etmedi belki iyi de bitmedi güzel şeyler yaşamadım belki ama güzel şeyler kazandım verdiğim kararlar çevrem tarafından onaylanmasada verdiğim bütün kararların arkasındayım ve hepsi de doğru , yaşadığım hayatı başkasının yadırgaması düşüncesi ile mahvedecek değilim sonuçta.
Kazandığım şeylere gelirsek sabırlı bir insan olmayı öğrendim sabrın ve disiplinin beni ne kadar ileri attığını öğrendim , disiplin her zaman vardı ama sabır eksikti tamamlanmış oldum , sevmeyi öğrendim bir insanı sevince ve her zaman yanında olduğunu hissedince , sevgisinden şüphe etmeyince aşılmayacak bir derdin olmadığını öğrendim , yüzüme kapanan kapılardan daha güzel kapılar açıldığını gördüm her şey için teşekkür ederim Allahım . Kötü başlayıp mutlu biten bir Yıldı.