Pesimist

Pesimist
@1Pesimistingunu
İlk emri yerine getirmek için okuyorum . Aklıma geldikçe yazıyorum. Bazen mantıklı bazen saçma olabilir iletiler ;)
2025 benim için iyi başlamadı iyi devam etmedi belki iyi de bitmedi güzel şeyler yaşamadım belki ama güzel şeyler kazandım verdiğim kararlar çevrem tarafından onaylanmasada verdiğim bütün kararların arkasındayım ve hepsi de doğru , yaşadığım hayatı başkasının yadırgaması düşüncesi ile mahvedecek değilim sonuçta. Kazandığım şeylere gelirsek sabırlı bir insan olmayı öğrendim sabrın ve disiplinin beni ne kadar ileri attığını öğrendim , disiplin her zaman vardı ama sabır eksikti tamamlanmış oldum , sevmeyi öğrendim bir insanı sevince ve her zaman yanında olduğunu hissedince , sevgisinden şüphe etmeyince aşılmayacak bir derdin olmadığını öğrendim , yüzüme kapanan kapılardan daha güzel kapılar açıldığını gördüm her şey için teşekkür ederim Allahım . Kötü başlayıp mutlu biten bir Yıldı.
Duygu ve Düşünce
Reklam

Pesimist

, 2026 okuma hedefini ekledi.
2026 OKUMA HEDEFİ
0/12 kitap - %0 tamamlandı
Henüz kitap okumadı
12 kitap
0 sayfa
0 inceleme
0 alıntı
16 günde 1 kitap okumalı.
Telefonun da birden fazla alarm kurmuş ve ilk alarmı erteleyip bir kaç dakika sonra oflayarak uyanıyorsan sözüm sana dostum : Bir gün bu teraziyi biz tekmeleyeceğiz Günaydın
1000Kitap
Mutluluğunuzla mutlu olmayan insandan dost olmaz İyi geceler
Duygu ve Düşünce
Kuyuya atılmayıp Zindanda çürümeseydi mısıra sultan olurmuydu Yusuf Allahtan başka kimse sizi kurtaramaz dostlar İyi geceler
Duygu ve Düşünce