Selma.A

Selma.A
@1Selmaa
"Umut ince bir hastalıktır."
Aslında geçmişi unutmuş değilim , unutmam da . Yalnız arayı açmış bulundum , o kadar ...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sevdiğimiz insanların izleri neden bir yerde sürekli kalmazlar , neden onları her aradığımızda bulamayız ?
Sayfa 64·Kitabı okudu
Ah , gülmek ne hoş şeymiş !
Sayfa 63·Kitabı okudu
Ama insanların cahilliği yok mu ya , işte bütün suç bundaydı!
Sayfa 36·Kitabı okudu
Her canlı varlığın bir baharı ve güzü oluyor...
Sayfa 16·Kitabı okudu