Selma.A

Selma.A
@1Selmaa
"Umut ince bir hastalıktır."
Günün birinde yoracak yalnızlık seni , iki büklüm olmuş bir halde , kırık bir cesaretle haykıracaksın ' Yalnızım!' diye . Yüksek olanı görmeyecek ve alçak olana daha yakın duracaksın , ululuğun bir hayalete dönüşüp ürkütecek seni . ' Her şey sahte !' diye bağıracaksın !
Sayfa 44·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Selma.A

, bir kitap okudu
Puan vermedi·104 syf.·
2024 7. kitabı
Doğrusu , dünyada rahat yaşamak için aptal olmak lazım.
Sayfa 21·Kitabı okudu
Etrafın seni sıktığı zaman kitap oku ... Ben şimdiye kadar her şeyden çok kitaplarımı severdim . Bundan sonra her şeyden çok seni seveceğim ve kitapları beraber seveceğiz .
Sayfa 17·Kitabı okudu