Esma Nur Demir

Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Ben aydınlıkta da ona baktığımda,hep karanlık bir boşluk görüyordum zaten.
1000Kitap
Ben geceyi ikiye bölerim hep,insanlar cama balkona çıktıklarında izleyecekleri iki seçenek vardır.Ya geceyi, karanlığı yada ayı ,yani ayni aydınlığı izleyeceklerdir .Gece ikiye ayrılır biri gecedir,evet .Ama diğeri aydır .Biri karanlıktır ,biri aydınlık. Bu yüzden madem aşık olmuşum ,ben geceyi ikimize paylaştırmayı isterdim .Karanlığı sevmeyen birine aşık olabileceğimi sanmıyorum.Karanlık,aydınlıktan çok daha güze.Sırf o karanlığı sevsin diye aydınlığı almaya razı olurdum .Duvarına bir ay resmi çizerim ,sonra aklıma gelen ilk şarkı sözünü yazardım."Ay benim...Gece senin" Sonra ışıkları kapatır çıkardım
1000Kitap
ben aşkın gündüzleri gece ,geceleri gündüz yapabilecek kadar güçlü olduğuna inanıyorum .eğer ben aşık olduğum adama aşkımı ispatlayacaksam gecelerini gündüz,gündüzlerini gece yapabilmeliyim.o yüzden duvarına "sıkılırsan güneşten ,gece oluruz erkenden" yazmak isterdim.
1000Kitap