Eskiden öyle güzel öğrenciler vardı ki öğretmenlerimiz eksiklerimizi saygımızla tamamlardı; zeki olmasak da edebimiz yeterdi…
Şimdi bir öğretmenin yokluğunu konuşuyoruz.
Kalem tutan eller hedefken hangi ders gerçekten öğrenilmiş sayılır?
#fatmanurcelik
Arza hacet yok,
Halim sana ayândır.
Dile gerek yok,
Sessizliğim sana beyandır.
Söze lüzum yok,
Susuşum sana kelamdır.
Kelama ihtiyaç yok,
Aşk sana figandır.
..En çok sesini aradım.
Gözlerinse asılı bıraktığın yerdeydiler hâlâ.
Gözlerini sildi zaman..
Dedim ya… Eylül’dü.
Savruluşu bundandı kimsesizliğimizin."