Müsait zamanın olduğunda...
Uğrayıver yüreğime....
Bir ara uzun uzun sev beni
Gelmesende olur
Malum hayat işte..
Herkesin Aşk'ı başından Aşk'ın.... !
Ama sen gel olur mu....!?
Cemal Süreya
Seni sevip sevmediğimi soruyorsun durmadan, çok güç bunun karşılığını vermek.Mektupla hiç verilemez.Eğer bu yakınlarda yüz yüze gelirsek “soluğum kesilmezse ” söylerim ama bu konuda ettigin her söz etime batan kızgın bir şiş sanki, yakıyor, geçmiyor acısı gün geçtikçe daha da yakıyor.
Milena'ya Mektuplar