"Ölümlerin en acı olanı da hiçkimsenin senin neden öldüğünü bilmeyecek olması.. Öldükten sonra tahminler yürütecekler ama hiçkimse senin neden öldüğünü bilmeyecek öyle hayatta bir saman çöpü kadar bile bir değerin olmadan sessizce gideceksin bu dünyadan.."