Ahmet TeTiK

Ahmet TeTiK
@1_KOCEROO
Devam
İstanbul
Siverek, 1 Mayıs
9 okur puanı
Aralık 2016 tarihinde katıldı
Aşk dediğimiz şey,arzulanan bir varlıkta bulacağımız tada susamaktan başka bir şey değildur gibime geliyor bana.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Her insanda, insanlığın bütün halleri vardır.
Bize yaşamayı hayat geçtikten sonra öğretiyorlar.