Ahmet TeTiK

Ahmet TeTiK
@1_KOCEROO
Devam
İstanbul
Siverek, 1 Mayıs
9 okur puanı
Aralık 2016 tarihinde katıldı
Yaşanmışlıklardan sıyrılıp başkasının hayallerine,düşüncelerine başkasının hikayelerine dalıp kurtuluyoruz kendi hikayemizin yükünden...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Birbirinden kopuk, diğerlerinin neler yaşadığından habersiz ne çok insan vardı. Çeşitli amaçlar peşinde, çeşitli kaygılarla akıp gidiyordu hayat. Ama kimse kimsenin hikayesini bilmiyordu.
İnsanların kendi milletini veya kendi inancını diğerlerinden daha üstün görmesi, ne korkunç olaylara, ne büyük acılara neden oluyordu bu dünyada!
İyi geceler dünyanın en yürekli insanları. Hepinize iyi uykular!!!
Sorunların çözülmesinden çok üstünün örtülmesine öncelik verilmesi