“Her insan kendisine baksın mutlaka.Şöyle iç dünyasını biraz kurcalasın.Ne kadar acziyeti varsa hepsini itiraf eder.Biz idealin peşindeyizdir,öyle yaratıldık.Zaten o sayede fenafillaha talip oluyoruz.Gidemeyeceğimizi biliyoruz ama talip oluyoruz.Bu da güzel değil mi?Bu emek gurbetinin yoktur ucu,diyor.”