Sevda Güneri

Sevda Güneri
@1_sevda_2
Hayatı boyunca toplasan 3 kitap okumamış insanların, kitap okuyucularının okuduğu türler hakkında eleştiri niteliğinde boş yapması kadar iğrenç bir şey yok. Sanane kimin hangi türü okuduğundan ister klasik okur ister watpadd okur isterse ikisini beraber de okur SANANE…
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Zaten dünya ne iyidir ne kötü, düşüncenize bağlıdır iyilik kötülük. Bana göre dünya zindan."
Sayfa 54 - Hamlet·Kitabı okudu
Alıntı
"İnsan , ne yaman bir yapı insan! Akıl gücü ile ne soylu bir varlık! Düşünme yetenekleri ne sonsuz! Duruşu, kımıldanışı ne anlamlı, ne güzel! Ne melekçe davranışları, ne Tanrıca kavrayışları var! Evrenin gözbebeği insan, canlıların baş tacı! Ama benim için nedir insan , bu özü toz yaratık? İnsanın tadı yok benim için , kadının da yok..."
Sayfa 57 - Hamlet·Kitabı okudu
Alıntı
"Aşk çılgınlığının ta kendisi bu, Kendi yaman gücü yıkar kendini; Aklını öyle başından alır ki insanın Dünyada hiçbir tutku getiremez Onun başımıza getireceği belaları."
Sayfa 43 - Polonıus·Kitabı okudu
Alıntı
"Ah bu katı, kaskatı beden bir dağılsa, Eriyip gitse bir çiy tanesinde sabahın! Ya da Tanrı yasak etmemiş olsa Kendi kendini öldürmesini insanın! Tanrım! Ulu Tanrım! Ne bunaltıcı, ne berbat, Ne tatsız , ne boş geliyor bu dünya bana! "
Sayfa 13 - Hamlet·Kitabı okudu
Alıntı