Sevda Güneri

Sevda Güneri
@1_sevda_2
“Güzel bir gün ve ben yaşıyorum.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Sevda Güneri

, şu anda okuyor
%4 (36/724 syf.)
Oğuz Atay
8.6/10 · 75bin okunma
“Bizim için hüküm hep aynıdır. Kısa bir hükümdür: beklediğimiz ve inanamadığımız bir hüküm. Yalnız bizim için çıkarıldığını sandığımız, oysa sayısız kopyası olan ve ayrıntılara inmeyen bir hüküm. Biraz para verilince, biraz tatlı davranınca yumuşayan ve gene de aslında hiçbir biçiminin bizim için önemi olmadığını bildiğimiz bir hüküm.”
Sayfa 35 - Selim·Kitabı okuyor
“Ben de kaçamak yapıyorum şimdi: karımdan gizli, Selim’i düşünüyorum. Hayır, gizli değil; biliyor kimi düşündüğümü . Gene de bir gizlilik var : ne düşündüğümü,nasıl düşündüğümü bilmiyor.”
Sayfa 28 - Turgut·Kitabı okuyor
Kendimi bazen balkondaki kafesinden dışarıda özgürce uçan kuşları izleyen bir kuşmuş gibi hissediyorum .