1adam
Rahatlamışmıydı bundan emin bile değildi.Yer yer tebessüm yer yer hüzün dolu bir muhabbetin ardından odasına çekildi adam.Kapıyı kapattıktan sonra ardında bir süre bekledi odaya alışamamıştı.Silkinerek kendine geldi bir sonbahar günü daha bitmişti.Perdeyi çekmeye yeltendi,içindeki kırıkların bir dışavurumu gibiydi penceredeki görüntüsü ve bunu görmek istemiyordu.Yerleştiğinde ince uzun aynalı tek kapaklı dolabın aynasını kapatmıştı.Geceleri pencerelerin ayna olduğunu düşünmeden.Çekti perdeyi ardından yatağına uzandı karşısındaki aynada rastgele yapıştırılmış gazete sayfasının manşeti rahatsız etmeye başlamıştı.’’Kadın cinayetinde akıl almayacak olay’’ haberi okuduğunda oluşan can sıkıntısı tekrar geliyor gibiydi lakin muhabbetin geç saatlere kadar ilerlemiş olması zihinsel olarak yorgunluk vermişti.Yüzünü duvara döndü bir elini duvara koydu soğuğu hissederek uykuya daldı. (7-8 yıl evvel kitap yazmaya başlamıştım bilgisayarımda karşılaştığım bir parçası burada kalsın belki parça parça yazarım)
Edebiyat
Sahilde kırık bir sandal Bekliyor beni uzaklar… Yüreğinden yol aldım yürüyorum Bu yolculukta bir şey eksik gidiyorum...#1adam
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
’Hayat, çok zalim bir öğretmendir. Önce sınav yapar, sonra ders verir.’’#1adam
Suretinin gölgesinden dolunaylar çizdim her gece En çok öptüğün yerden ölüyorum Kan damlıyor dudaklarımdan Bana gelmediğin her gece duygu felci geçiriyorum...1Adam
Yâr olmayan insan, yara olup kalıyor yüreğimizde...#1adam
"Sevmek suçtu,kavuşmaksa milad!! Ve üstelik yanyanaydık uçurum gibi uzakliklara inat.. Yanyana ve asla birlikte olamayacak kadar imkansız ve uzak...#1adam