Aleyna

7/10
·464 syf.··
2021 15. kitabı
GÜNEŞİ SÖNDÜRMEM GEREK || EMRE GÜL Kitaba puanım 7/10 🖇Eveet yeni bir kitapla sizlerleyim . "Ruhun yaşı olmaz derler. Oysaki yaşanan her acı ruhun yeni yaş günüdür. Ruhunun sancıdığı her gün biraz daha büyür insan. Biraz daha öğrenir kaybetmeyi. Biraz daha öğrenir başını dik tutması gerektiğini." Emre Gül'ün kalemini ilk defa okudum ve gerçekten yazarın kalemi çok güzel ama ben kurguyu pek sevemedim başları biraz sıktı diyebilirim. Özellikle baş karakter olan Umut gerçekten çok bencildi her konuda sadece kendini düşünen birisi. Ama Göktuğ karakterine bayıldım . Bence Göktuğ'a kitap da daha çok yer verilmeliydi. Veeeee kitap da en ama en sevdiğim şey bir sürü alıntı var. Kitaplarda cümlelerin altını çizmeye bayılırım . İkinci kitabı alıp almama konusunda ise kararsız kaldım. Ama Emre Gül'ün kalemini gerçekten çok sevdim bu kitabın devamını almasam bile kesinlikle başka kitaplarını okicam . ‼Hepinize keyifli okumalar.
1000Kitap
Güneşi Söndürmem GerekEmre Gül · Ephesus Yayınları · 20194,224 okunma
Reklam
10/10
·528 syf.··
2021 17. kitabı
KELEBEĞİ ÖLDÜRMEK || BEYZA AKSOY Kitaba puanım 10/10 "Ben kendi ışığımı karanlıkta da bulabilirdim." "Garantisi olmayan 'yarın' ları, bugünden fahiş fiyatlara satıyor hayat." Beyza'nın okuduğum ilk kitabıydı ve tek kelime ile MUHTEŞEM bir kitap . Karakterleri de çok sevdim özellikle de Ada'nın her ne olursa olsun yıkılmayışı ve başına gelen olayları kabullenip de köşeye çekilmemesi çok iyiydi. Yazarın kalemi zaten ayrı bir olay. Her bölümü hatta her sayfayı ayrı bir merakla okuyorsunuz. Kitapta çok fazla sır var ve daha çözüme kavuşmadılar. Buda demek oluyor ki ikinci kitap da bizi bekleyen çok önemli olaylar var. Umarım en kısa zamanda basılır ve okuruz. ‼Son olarak kitap Onun Şeytanları ile bağlantılı. Ben Onun Şeytanları'nı okumadan başladım kitaba fazla bir kafa karışıklığı yaşamadım ama siz ginede ilk önce Onun Şeytanları' nı okuyun. •Keyifli okumalar...
1000Kitap
Kelebeği ÖldürmekBeyza Aksoy · Kelebeği Öldürmek · 20214,865 okunma
7/10
·576 syf.··
2021 18. kitabı
KUTUP YILDIZI || MEHTAP FIRAT Kitaba puanım 7/10 "Hayatın bir noktasında takılıp kalırsın ya bazen. Düşünürsün, çözüm ararsın belki ama bir türlü aklından söküp atamazsın." "İnsan sevmediği bütün yolları sevdikleri için yürümeyi göze alabilirmiş bazen." Kitap için bayıldım diyemem hatta başlarda klişe bile geldi ama ilerledikçe konular başka boyutlara ulaştı daha iyi olmaya başladı okurken sıkmadı ve konu azda olsa merak uyandırıcı oldu. Yazarın dilide gayet akıcı ben kitabı bir günde bitirdim serinin devam kitaplarını da alacağım. Ve diğer kitaplarının daha güzel olacağını düşünüyorum çünkü Kutup Yıldızı 1 yazarın ilk kitabı elbette ilklerde yanlışlıklar olur daha sonra da toparlanır . Kısacası her an açıp okuyabileceğiniz çerezlik bir kitap. ‼Okuyan kişiler varsa yorumlarını bekliyorum. •KEYİFLİ OKUMALAR...
1000Kitap
Kutup Yıldızı - 1Mehtap Fırat · Ephesus Yayınları · 20203,678 okunma
9/10
·528 syf.··
2021 16. kitabı
AV || M.RİSE Kitaba Puanım 9/10 "Sevgi insanı güçsüz kılar Laura, kimseyi kendinden fazla sevmemelisin. Beni bile." "Bence aşk, şeytanın hiç uğraşmadan kendi sonlarını yazmaları için insanların önüne attığı oyuncaktan başka bir şey değildi." ‼Herkese Merhabaaa 🖐 #okdumbitti İstisnaları saymazsak kitabın konusu gerçekten çok güzel. Okurken zevk aldığım, eğlendiğim ve merakımı hat safaya ulaştıran bir kitapdı. Annabelle Jefferson yani kız baş karakterimiz. Ben Annabelle ya bayıldım çok güçlü ve zeki bir karakter. Jay Sullivan'a gelecek olursam aslında sevdim ama sıfır güven her an her şeyi yapabilir gibi hissediyorum . İnşallah yanılıyorumdur. Bide Eden Kingsweel var. Ben bu karakteri Jay den daha çok sevdim ve bence Annabelle yı Jay den daha çok hakediyor . Yazarın kitaptaki mekanları, karakterlerin isimlerini yabancı kullanması kitaba ayrı bir hava katmış yani o fantastik dünyasını daha çok hissettiren bir ayrıntı olmuş . Kitabın sevmediğim yönü ise fantastik ve romantik türler arasında gidip gidip gelmesiydi. Bence aşk faktörüne çok fazla yer verilmiş onun yerine okurlar o fantastik dünyaya daha çok çekilebilirdi. Ayrıca olaylar da çok yavaş ilerledi ama bu durum garip bir şekilde okurken beni sıkmadı . Zaten yazarın ilk fantastik romanıymış tabiki ilklerde ufak tefek aksilikler olur bu yüzden ben bunları okurken görmezden gelmeyi tercih ettim. Yazarımızın serinin devamında toparladığını umuyorum. Serinin 2'nci ve 3'üncü kitaplarını da en kısa zamanda alıp okumak istiyorum. ‼Keyifli okumalar ❣
AvM. Rise · Ephesus Yayınları · 20213,056 okunma
10/10
·448 syf.··
Beğendi
·
2021 20. kitabı
YILAN VE GÜVERCİN || SHELBY MAHURIN Kitaba Puanım 10/10 "İki kişi bir kişiden iyidir... Çünkü biri düşerse, öteki kaldırır. Ama düştüğünde yalnız olanın vay hâline çünkü ona yardım eli uzatacak biri yoktur. Ve tek başına yenik düşebilir insan ama iki kişi karşı koyacaktır zorluklara. Üç kat iplik kolay kolay kopmaz." "Adelet bir nehir gibi; doğruluk ise sonu gelmeyen bir akarsu gibi aksın." ‼Herkese Selaaam   #okudumbitti Bugün sizlerle çok beğendim ve okurken fazlasıyla eğlendiğim bir kitabı paylaşıcağım . Hem kurgusu hem anlatım şekli hem de karakterleri kitaptaki her ayrıntıya bayıldım çok güzeldi . Zaten kapak tasarımı bambaşka bir şey o kabartmalı deseni. Kullanılan gold renk siyahın üzerinde öyle hoş duruyor ki eminim kim görse çok beğenir neyse bu kapak tasarımına başlarsam hiç susmam gibi o yüzden fazla uzatmayayım . Karakter Analizi; Lou, evet bir kadın karakterine daha hayran kalmış bulunmaktayım . Kendisi çok zor şeyler yaşasa bile asla pes etmeyen ve olabildiğince güçlü kalmayı başarabilmiş bir kadın karakter. Ağzı biraz bozuk olsada sevdiği kişilere karşı çok düşünceli, onları incitmek istemeyen ve onlara sıkıcasına bağlanan bir cadı kadın . Yaşadığı şeylerin gerçekten çok zor olduğunu ama kazandığı sevginin ona daha fazla güç kazandıracağını ve her şeyin üstesinden gelebileceğini düşünüyorum . Reid Diggory ise inançlarına fazlasıyla bağlı bir cadı avcısı. Lou'nun tam tersi bir erkek baş karakter olarak düşünebilirsiniz. Tabii zamanla Lou sayesinde Reid de olan değişiklikleri görüyorsunuz. Bazen yaptıkları ve düşünce tarzına her ne kadar sinir olsamda, onu anlamaya çalışıyorum sonuçta yetiştirilme tarzı onu olduğu kişi yapmış . Kitabın konusu; Bir cadı olan Louise Le Blanc - kısaca Lou -  ve bir cadı avcısı olan Reid Diggory yanlış anlaşılmalar
1000Kitap
Yılan ve GüvercinShelby Mahurin · Yabancı Yayınları · 20212,651 okunma
Reklam