Kadınlarla onları ancak ilişkiler üzerinden değerlendirdiklerinde empati kurabilen, kadınları birey olarak göremeyen erkekleri sorgulamayı öğret. Tecavüzden söz ederken " ya benim kızım, karım veya kızkardeşim olsaydı" diyen erkeklerin zihniyetini sorgulasın.
"Bizim evi babam yönetiyormuş gibi görünür ama sahne arkasında her şeyi yöneten annemdir aslında." Cinsiyetciligi çürüttüğünü sanıyordu ama tam aksini yapıyordu. Neden sahne arkasında kalıyordu annesi? Bir kadın güçlüyse neden onun gücünü gizleme ihtiyacı duyuyorduk?