“ Bizi tek başımıza bırakın,elimizden kitapları alın o saat şaşkına döner,ne yana gideceğimizi, kimden yana çıkacağımızı , kimi sevip, kimden nefret edeceğimizi bilemeyiz. İnsan olmak ,yani gerçek,kendi vücuduna sahip, kanlı canlı bir insan olmak dahi bize güç geliyor;bundan utanıyor, ayıp sayıyor , bildik , genel anlamda insan olmaya çabalıyoruz hep. Aslında biz ölü doğmuş yaratıklarız…”
“ İnsan bütün ömrünü iki kere iki peşinde geçirir, bu uğurda denizler aşar , hayatını harcar fakat yemin ederim arayıp gerçekten elde etmekten korkar.”