Beste

Beste
@1beeste
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
#furrûğferruhzâd
Alıntı
İnan bana seni seviyorum, sesimi boya Seni özlüyorum, üzüntümü boya İnan bana seni özlüyorum Kederimi boya, seni başkalarının kederiyle düşünüyorum Düşüncemi boya Boşlukta hava olmadığını söyledin Ne ben seni çağırabiliyorum Ne de sen beni duyabiliyorsun Bana ışık getir Işıksız nasıl boyayabilirim Mohammad Ebrahim Jaferi
Şiir
Bir insan sizi ancak sevdiği kadar anlar. Sevdiği kadar telaşınızı görür, hüznünüzü önemser. Sevdiği için tedirgin olur, kaybetme korkusu duyar, bu sebeple yüreği üşür. Sevdiği zaman tüm gücüyle hayatınıza sarılır .