Beste

Beste
@1beeste
Bazen bir anlığına beni yerimden sıçratıp kendime getiren bir cesarete kapılıyorum, o an nereye gideceğimi bilsem, koşa koşa gideceğim.
Alıntı
Reklam
Ben çok içten duygularla konuşurken başkasının konuya anlamsız beylik sözlerle yaklaşması kadar beni çileden çıkaran bir şey yoktur.
Alıntı
Biz insanlar güzel günlerin azlığından, kötü günlerinse çokluğundan sık sık yakınırız.
Alıntı
“Keşke insan her gün kendisine şunları söylese:” dedim “Arkadaşların için tek yapabileceğin, onların mutluluklarını bozmamak, mutluluklarını paylaşarak arttırmak. Ruhları endişe verici bir tutkunun altında ezilip kederle mahvolurken, onları biraz olsun avutabiliyor muyum?”
Alıntı
Bazıları için insan yaşamı yalnızca bir düşten ibaret, nereye gidersem gideyim, bu duygu benim de peşimi hiç bırakmıyor.
1000Kitap
Reklam