Duyguları anlamlandırmak lazım o zaman basitleşiyor. Bunu bazen çözümleyemiyoruz, neden böyle hissediyoruz veya ne hissediyoruz önce türkçeye çevirmek lazım 🙃 Diğer yandan duyguları bastırmak veya kaçmak da çözümden çok sorun yaratıyor. Düşünce yapımızı ele alıp onun içinde bakış açılarımızda ufak ufak değişikliklerle kendimizi huzurlu bir duruma getirebiliriz. Sabır yolculuğun her adımında gerekli zaman ise bazen tek ilaç ama yorulmak yok. Gökyüzü aydınlık ve ne olursa olsun yolda olmak güzel 🙃