📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Evettt Anne artık büyüdü ve oldukça olgunlaştı. O küçük sevimli Anne'i özledim mi evet hem de fazlasıyla özledim. Anne büyümesine rağmen hâlâ insanların kalplerine ve hayatlarına dokunmaya ve onlara iyi gelmeye devam ediyor. Ama şöyle ki diğer kitaplara göre en durağan ve en sıkıldığım kitap bu kitaptı diyebilirim. Oldukça sıkıldım ve bitirmekte çok zorlandım açıkçası. Eski karakterle hiçbir şekilde Anne'i görememek, Anne'in artık çok fazla olgunlaşması falan sıkılmama yol açtı ama bu seriye devam etmeyeceğim anlamına gelmiyor diğer kitaplarını da kesinlikle okuyacağım.