Bu kitap bana çok şey kattı ve hayatımda olumlu gelişmeler yaşattı.
Hayatımın bilinçaltı düşüncelerim ve inançlarımdan oluştuğunu öğrendim. Bilinçaltımızı değiştirirsek hayatımızda değişir. Bunun ilk adımı düşünce biçimini değiştirmek ve olumsuz konuşmamak olumsuz bir ifadeyi dile getirmemek. Düşüncelerimizi ve konuşmalarımızı kontrol etmeye başladığımızda ve kendimize yapıcı ototelkinlerde bulunduğumuzda hayatımız büyük oranda değişmeye başlar. İçten dışa doğru. Yoğunlukla düşündüğümüz, konuştuğumuz her şeyi bilinçaltımız deneyime dönüştürmek için çalışır.
Yazar çok fazla örneklerle aynı şeyi anlatmış olsada ben keyifle okudum . Ve bu kitabı ikinci okuyuşumdu her okuduğumda bana yeni bir bakış açısı kazandırıyor. Hayatımı bilincaltı düşüncelerimin ve inançlarımın oluşturduğunu biliyorum ve hayatımı değiştirmek için ilk adımın düşüncelerimi değiştirmek olduğunu bunları nasıl yapacağımı öğrendim. Bu tür kitapları sevenler ve spritüelliğe inanlar kesinlikle okumalı:)