Lileyt

Lileyt
@1esrob
GelirGider Beklentiler sadece üzer youtu.be/zZVz78nFUnY EsraT
Kurtulmak dediğim o ya benim...uyuyabilmek.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gel anla beni, yasaktır mutluluk insan unutulunca, sürülünce toprağından. Bir ömür yaşayamaz insan bir yabancı olarak.
Sevmiyorsun, hanginiz bilmiş ki sen de bilesin kalpten sevmesini? Gözü doymak bilir mi hiç erkeklerin? Bir tek hayal kurmak sizin bildiğiniz, durduk yere kendinize vazife çıkarmak, yeni vatanlar, yeni yuvalar arayıp durmak bir ömür boyu.
Kalpten sevmeyene kolay gelir ayrılığa katlanmak.
MARIA (Heyecanla) Yetinsek ya sahip olduğumuzla?