"Eskiler ne güzel sevmişler birbirlerini, bir saç teline bin dünya yakmışlar sevdiklerinin. Sadece sevmeyi bilmişler ama.
Biz seninle incitmeyi biliyoruz. Hemde çok derinleri incitmeyi. Bir gece yarısı bir kelimeyi kurşun ediyor, bir bakışla alnımıza dayıyor, bir öpücükle sıkıyoruz biz. Kimsenin dikemeyeceği yaralar açıp merhemi karanlık odalara saklıyoruz. Her gün aynı cesedi, aynı makinede yıkayıp giyiyoruz üzerimize biz seninle.
Ama işte, biz seninle iki adam bir olup sevmeyi bilemiyoruz sevgilim.
Eskiler yanlarında sadece zamanı götürmemişler. "
"Adını sorsalardı eğer, gözlerine bakar anlamalarını beklerdim çünkü; hiçbir bakış bu kadar yenik ve bitik bakamazdı.
Hiçbir kalp bendeki kadar çok sıkışamazdı. "