İnsanların niçin böyle bir hayata mahkum olduklarını anlamak için, onların seçme şansına sahip olmadıkları bu hayata nasıl başladıklarını anlamak gerek..
16 yaşında olan Cem, babasının siyasi nedenlerle ortadan kaybolması ile kuyu çalışması yapan bir adamın yanına çırak olarak gidiyor ve olaylar başlıyor. Gerçekten kazdığı kuyuya kendisi düşmek deyimini birebir yaşıyor. Spoiler vermek istemiyorum merak edenler olabilir. Genel olarak güzel bir kitaptı ama onaylamadığım çok davranış da vardı. İlk Sayfalarını hızlı bi şekilde okudum. Baba-oğul hikayesi; Oidipus ile Firdevsinin şehnamesi, Rüstem ile sührab ın hikayeleriyle harmanlanarak anlatılmaya çalışılmış, o kısımlarını çok sıkılarak okudum. Onaylamadığım durum ve davranışlar olduğu için 10/8