ipek

ipek
@1iipek
"Seni kitap okuyan insanlarla tanıştıracağım.Hayat,ancak böyle insanlarla bir araya gelebiliyorsan yaşanmaya değer olur." Martin Eden /Jack London
Yaşamımda ilk kez, aynı anda hem gülmek hem ağlamak istedim.
Sayfa 120 - Everest
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Çocuklar babalarını tanımalı, geçmişini öğrenmeli."
Sayfa 144
Odamda tek başıma olmayı diledim; kitaplarımla baş başa, bu insanlardan uzakta.
Sayfa 100
"Ama bu dünyada hiçbir şey bedava değildir; affımın da küçük bir bedeli var elbette."
Sayfa 74
Uçurtma uçurtmanın ayrılmaz bir parçası da buydu: Zihnin uçurtmanla birlikte oradan oraya savrulurdu.
Sayfa 65