ipek

ipek
@1iipek
"Seni kitap okuyan insanlarla tanıştıracağım.Hayat,ancak böyle insanlarla bir araya gelebiliyorsan yaşanmaya değer olur." Martin Eden /Jack London
Yalnızca kalbinle iyi görebilirsin. Asıl önemli olan şeyler göze görünmez.
Sayfa 71
Reklam
Anlaşmazlıklar dilden doğar.
Sayfa 69
İnsanlar nerede? diye sormuş nihayet küçük prens. Çölde insan kendini biraz yalnız hissediyor... İnsanların arasında da yalnız hissedebilir, demiş yılan.
Sayfa 57
Diyorum ki acaba yıldızların parlamasının sebebi bir gün herkes kendi yıldızını bulabilsin diye mi?
Sayfa 57
Kendi kendini yargılamak, etrafındakileri yargılamaktan çok daha zordur. Kendini doğru yargılamayı başarırsan gerçek bir bilgesin demektir.
Sayfa 39
Reklam