ipek

ipek
@1iipek
"Seni kitap okuyan insanlarla tanıştıracağım.Hayat,ancak böyle insanlarla bir araya gelebiliyorsan yaşanmaya değer olur." Martin Eden /Jack London
Hani... çok üzgünken günbatımlarını severiz ya...
Sayfa 22
Reklam
Yok canım, ama sen sevmediğin için bilmezsin, bilemezsin sevginin insanı deli eden tadını.
Sayfa 7
Bakıyorum da, insanları kazanmak için en iyi çare onların sevdiklerini sever görünmek, doğru dediklerine doğru demek, kusurlarını övmek her yaptıklarını alkışlamak.
Sayfa 6
Ne kolay, ne kolay inanıyor insan sevdiğine!
Sayfa 4
Ne kadar dönse de güneş, daha değerli sevgi kanıtı yok Aşk"ın, kadınım, sizden.
Sayfa 93