ipek

ipek
@1iipek
"Seni kitap okuyan insanlarla tanıştıracağım.Hayat,ancak böyle insanlarla bir araya gelebiliyorsan yaşanmaya değer olur." Martin Eden /Jack London
Kaç kez açtım dudaklarımı, sonra bağrımın ortasında kaldı sesim: hangi ses çıkabilir bunca yükseğe?
Sayfa 75
Reklam
Bazen kederli yaşlar arasında bit kuşku düşer içime: Nasıl yaşayabilir ruhundan uzakta bu beden
Sayfa 71
Ya hiç sevmemişsem bugüne kadar? Bir kitaba yeniden başlamak gibi, sevmeye yeniden başlamak pek kolay sayılmazdı herhalde.
Sayfa 63
Çünkü sevmek, yarıda kalan bir kitaba devam etmek gibi kolay bir iş değildi.
Sayfa 63
Reklam