Gece midir seni beni düşündüren? Yoksa ben miyim seni düşünmek için geceyi bekleyen?
Kim bilir kaç kişi ayrı yataklarda birbirini sarılmadan yatıyordur
Oysa o beni bende onu bekliyordum ve bir gün daha konuşmadan bitiyordu.
Gelemem dediğime bakma, eğer geliyorsam, eğer geleceksem bırakma!
Dünyanın nüfusu ikiye bölünüyor. Yarısı sen oluyorsun, yarızı ben.
Sonra ikimizde bir bütün oluyoruz kimseyi sezdirmeden.
İnsanlar insanlar içinde insana hasret yaşarlar!
Özdemir Asaf
Ağlamak için, gözden yaş mı akmalı?
Dudaklar gülerken,
İnsan ağlayamaz mı?
Sevmek için güzele mi bakmalı?
Çirkin bir tende güzel bir ruh...
Kalbi bağlayamaz mı?
HASRET....
Özlenenden uzak mı kalmaktır?
Özlenen yakındayken hicran duyulmaz mı?
HIRSIZLIK...
Para, mal mı çalmaktır?
SAADET ÇALMAK...
Hırsızlık olamaz mı?
Solması için gülü dalından mı koparmalı?
Pembe bir gonca iken,
Gül dalında solmaz mı?
Öldürmek için silah, hançer mi olmalı?
Saçlar bağ, gözler silah, gülüş kurşun olamaz mı?