E.K

E.K
@1kitap1ben_
daha seni alkışlayacak bütün masalara oturmadın bile
İnsan ve Hayat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İçimde biriken fırtınaları, tek başıma dindirmeye çalışırken kopardığım sessiz kıyametlerin altında kaldım. Sanırım kıyamet koptu… ben de o ateşte yanıp kül oluyorum.
İnsan ve Duygular
“dikenleri öpeceğiz güller de şaşıracak.”
İnsan ve Duygular
Bahar bu sefer de gelmedi. Rabbim ben de hak etmiyor muyum esaslı bir baharı? Çiçeklenmeleri, ferahlığı ve kalbimin telaşlarının dinmesini hak etmiyor muyum? Kışın ardına baharı, gecenin ardına neharı saklayan sensin. Benim de gönlümü rahmetinle serinlet.
İnsan ve Duygular