E.K

E.K
@1kitap1ben_
- Kaldırabileceğinizden emin misiniz? - Kaldıramayacağım tek şey, şu anda beni içinde bıraktığınız belirsizlik.
Sayfa 30
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Fazla düşünüyor. Düşünüp duruyor ama bir yere varamıyor.
Bedeni bir odada oturuyor olsa da, o yalnızca kendisinin bildiği, bambaşka bir yerde, başka biri.
Sayfa 5
daha seni alkışlayacak bütün masalara oturmadın bile
İnsan ve Hayat
İçimde biriken fırtınaları, tek başıma dindirmeye çalışırken kopardığım sessiz kıyametlerin altında kaldım. Sanırım kıyamet koptu… ben de o ateşte yanıp kül oluyorum.
İnsan ve Duygular