Hayır, insan sade ölürken ayrılmıyor,
arkada bırakmıyordu. Belki bütün ömrünce her an birçok
şeyler onu arkada bırakıyordu. Sonra olduğu yerde birdenbire
kabuklaşıyor, çok ince, görünmez bir şeyle o anda etrafında
olanlardan ayrılıyordu. "Biz mi gidiyoruz, onlar mı?", sual
buydu...