Ramazan

Ramazan
@1kitap_sever_
Hemşire
NEÜ
Aksaray
28 Ekim
841 okur puanı
Temmuz 2018 tarihinde katıldı
Çünkü hayat insanla oynamak isterse oynayabiliyordu.
Reklam
Bizim memlekette en rahat yapılan iş de budur, konuşmak.
İnsanları sevdiği için onlardan ihanet görecekti.
Hayır, insan sade ölürken ayrılmıyor, arkada bırakmıyordu. Belki bütün ömrünce her an birçok şeyler onu arkada bırakıyordu. Sonra olduğu yerde birdenbire kabuklaşıyor, çok ince, görünmez bir şeyle o anda etrafında olanlardan ayrılıyordu. "Biz mi gidiyoruz, onlar mı?", sual buydu...
Reklam