Merhaba arkadaşlar. Bu akşam hüzünlü bir kitap ile geldim️
"Kız Aziz" bu lakabı sevmeyen Bircan... Ömür boyu birçok şey için susacağını bilmeden susmuş. Küçük yaşta istismara uğrayan Aziz annesi tarafından susturulmuş. Annesi bu olayı sır bellemiş, mezara kadar gideceğini Azizin ruhuna, zihnine işlemiş. Zavallı Aziz yazmak istemiş yazamamış, konuşmak istemiş konuşamamış. Büyüdüğü vakit Azizi öldürmüş Bircanı yaşatmış. Ne nöbetleri bitmiş ne de istismarı. Acılarla aşılanmış Aziz...
Kitapta en çok hoşuma giden kısım Aziz'in insanları gözlemleyerek hikaye yazmasıydı. Aziz gibi niceleri var. Susturulan, acılara mâruz kalan nice çocuklar. O onların utancı değil, böyle iğrenç şeylere cesaret edebilen insanlar utanmalı, utancın içinde boğulmalılar.O onların utancı değil.. Sebep olanların suçu. Susanların sessiz kalanların suçu..! Çocuk susar sen susma!