ᴀ̂ᴍiɴ ᴋᴜşᴜ

Değil mi bizi dünya ile birbirimize bağlayan ufacık nefes, O zaman nedendir bir nefeslik dünyaya bu kadar heves? Necip Fazıl Kısakürek
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Biraz ağladım kendime geldim 🙃
Şu sıralar herşeyden sıkılıyorum , hiçbir şeye eski hevesim yok hiç kitap okuyasım yok günümü boş geçirmeyim diye en fazla 10 sayfacık okuyabiliyorum ve bu durum bni çok üzüyor😕 Yok mu şu Âmin kuşuna önerileriniz ? Dua da kabul edilir ✨
1000k
Uzun bir aradan sonra Selamün aleyküm 🙋🏻‍♀️ Bütün okurlar 😊
Anlatamadığı şey, ağlatır insanı..🕯️