Müjde Akçay

Müjde Akçay
@1kma
'İlk zamanlarda çok sevdiğim o yalnızlık gittikçe bana ağır gelmeye başladı.'
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İçimde çok büyük bir ağlamak var. Bir ağacın altında oturarak hem kendime, hem bütün insanlara hem börtü böceğe, kurda kuşa.. Bin yıllık gözyaşıyla ağlamak istiyorum.
Deprem
Ateş düştüğü yeri değil hepimizi yaktı! Geçmiş olsun Türkiye'm.
Deprem
"Öyle güzelsin ki kuş koysunlar yoluna" Bir çocuk demiş..
Şiir